Takenpakket:

  • Applicatie- en licentiebeheer voor alle interne software (o.a. Autodesk, Office);
  • Beheer werkstations (incl. vervanging stations, toevoeging nieuwe medewerkers);
  • Helpdesk bereikbaarheid voor medewerkers met IT -problemen en vragen;
  • 1e Contactpersoon externe netwerkbeheerder;
  • Oplossen problemen printers en plotters;
  • Beheer gebruikersaccounts;
  • Beheer, onderhoudt en uitbreiding van interne applicaties en databases;
  • Ontwikkelingen en verbeteringen initiëren met betrekking tot applicaties en programma’s;
  • Schrijven van manuals voor gebruik van apparatuur, software, tools, routines, etc;
  • Onderhoud en controle netwerkapparatuur, serverruimtes etc;
  • Werkplek gelieerde zaken.

 

Wat vragen we:

  • Flexibele, actieve en toegankelijke houding;
  • Relevante werkervaring is vergelijkbare functie is een pré;
  • Basiskennis van in het takenpakket genoemde werkzaamheden en systemen;
  • Kennis van visual basics is een pré.

 

Wat bieden we:

  • Persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden vanuit jouw talent (opleidingsmogelijkheden);
  • Een collegiale werksfeer;
  • Een enthousiast en innovatief team van specialisten;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen;
  • Uitdagende projecten in o.a. brood- en vleesindustrie;
  • Een dynamische, financieel gezonde organisatie met persoonlijke aandacht voor haar medewerkers;
  • Werktijden in overleg.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer direct via ons contactformulier

    Uw naam (verplicht)

    Uw e-mail (verplicht)

    Kies een onderwerp (verplicht)

    Uw bericht (verplicht)

    Uw curriculum vitae

    Voer het juiste resultaat in. (verplicht)